The Lowlanders
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

The Lowlanders

Nederlandse WoW-Guild
 
HomeLatest imagesSearchRegisterLog in

 

 Franchise - Mage

Go down 
5 posters
AuthorMessage
Hadassa




Posts : 38
Join date : 2009-10-24

Franchise - Mage Empty
PostSubject: Franchise - Mage   Franchise - Mage I_icon_minitimeMon Feb 22, 2010 6:14 pm

1. Je character

Name: Franchise
Class: Mage
Race: Bloodelf
Played time: 6 dagen 5 uur 16 seconde
Armory link: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Xavius&cn=Franchise


2. Jezelf
Naam:Hoi ik ben Renske, ik ben een meisje en studeer communicatie en multimedia design
Leeftijd: 20 jaar
Beroep: Studente Communicatie Multimedia Design

3. Waarom wil je Lowlanders joinen? Waarom zouden wij jou moeten inviten?:
Ik heb op de server Xavius gespeeld. Daar zat ik in de Guild Bloodseekers. Alleen ik heb weinig kunnen mee raiden, omdat ze met een daar met een vast team raiden. Tevens was het niet z’n gezellige guild. Het lijkt me heerlijk om een Nederlandse guild te hebben. Ook ken Hadassa van school en zij was zeerenthousiast over jullie guild.

4. Hoeveel speel je gemiddeld per week?:
Ik speel dagelijks. Dit is niet 24uur achter elkaar maar ben vaak online.

5. Heb je alts die ons kunnen helpen bij het raiden of andere wow activiteiten?:
Nog niet.


6. Op onze huidige kalendere raiden we Dinsdag, Donderdag en Zondag van 20:00 (20:30) t/m 23:00 server time. Kan je deze dagen raiden voor de volle raidtijd en met je onverdeelde aandagd, pauzes gegeven door de raidleader daar gelaten? Is het een groot probleem om een try te doen die iets na 23:00 zou eindigen als we dicht bij een kill zijn?:
Prima, ik heb er ook geen problemen mee om na 23:00 te spelen.

7. Welke guild(s) heb je in gezeten en wat is de reden dat je bent weg gegaan?
Ik zat in Bloodseekers op de server Xavius. (Server gewisseld)

8. Welke end-game raid ervaring heb je? Graag ALLE raidervaring vermelden, zelfs van WoW-Vanilla.
Ik heb heb veel gedaan. Maar bij sommige geen achiev gehaald aangezien de groep dan whypte.

9. Heb je Ventrilo, Omen en BigWigs/DBM? Heb je een mic en doet deze het ook?
Ja x4


10. Heb je een goede internetverbinding?
Ja, ik heb draadloos en hij doet et altijd.

11. Wat vind je leuk aan je class en wat vind je een uitdaging van je class? Graag onderbouwen waarom je juist voor deze raiding talents heb gekozen. (Note: Graag geen antwoorden zoals "omdat het de beste is")
Ik heb de bloodelf gekozen omdat het een mooi poppetje is en dr zit een mana up spell bij dat je een beetje mana erbij krijgt.

12. Ben je bereid om te respeccen voor raid progression? Welke dualspec heb je en hoe goed is je gear van deze spec?:
Ik ben bereid om te respeccen maar dit is geen goed idee omdat Arcane voor Mage erg veel damage geeft. Mijn gear is nog niet optimaal aangezien mijn hit rating voor een mage veel te hoog is.


13. Op welke manier ga je iets toevoegen aan lowlanders?
Ik ben enthousiast en gezellig. Ik wil altijd helpen en ik ben vaak online behalve als ik een toets week of iets heb.

14. Heb je vrienden in Lowlanders, zo ja wie?
Hadassa =D

15. Omschrijf jezelf als speler:
Ik ben een gezellige speler, leergierige speler die graag boven aan de dps lijst wilt komen, dus door daar ook mijn best voor. =)

16. Vertel een grap (better be funny!)
Hmmm,
Er kwam een bulldozer bij een wegrestaurant en toen zij hij weg restaurant! XD HAHAHAHA
Back to top Go down
Hadassa




Posts : 38
Join date : 2009-10-24

Franchise - Mage Empty
PostSubject: Re: Franchise - Mage   Franchise - Mage I_icon_minitimeMon Feb 22, 2010 6:15 pm

cheers

Hoe meer vrouwen hoe meer fun! Rolling Eyes
Back to top Go down
Mahimahi




Posts : 86
Join date : 2009-03-10
Age : 61
Location : Jeedorp

Franchise - Mage Empty
PostSubject: Re: Franchise - Mage   Franchise - Mage I_icon_minitimeMon Feb 22, 2010 6:41 pm

cheers
/Yess

Met 25 man raid redden Hadassa en Zsuki het niet om ons van drinken en nootjes te voorzien dus lijkt me een extra hulp erbij voor hun wel een goed idee Razz

Mahi² en zijn trouwe metgezel DeGroteBoze


ps. waar blijven nou die knuffelbeertjes Sad
Back to top Go down
Shakur




Posts : 25
Join date : 2009-11-05

Franchise - Mage Empty
PostSubject: Re: Franchise - Mage   Franchise - Mage I_icon_minitimeMon Feb 22, 2010 8:26 pm

Hmmmmz meer vrouwen, wat zou ik daar voor flauwe opmerking over kunnen maken?
Back to top Go down
Astarôth




Posts : 41
Join date : 2009-10-25
Age : 34
Location : IJlst

Franchise - Mage Empty
PostSubject: Re: Franchise - Mage   Franchise - Mage I_icon_minitimeMon Feb 22, 2010 8:56 pm

Shakur wrote:
Hmmmmz meer vrouwen, wat zou ik daar voor flauwe opmerking over kunnen maken?

Moet je geen flauwe opmerkingen overmaken Razz houd ze maar te vriend anders loopt het verkeerd met je af
~

Nouja binnenkort 25man raiden als het zo door gaat Smile en natuurlijk 25 sign ups kunnen krijgen
Back to top Go down
Grymloq
Admin
Grymloq


Posts : 112
Join date : 2009-03-10
Age : 36

Franchise - Mage Empty
PostSubject: Re: Franchise - Mage   Franchise - Mage I_icon_minitimeMon Feb 22, 2010 9:12 pm

een vrouw!!!!!!!!! hold it together grym I love you

Apply netjes ingevuld, je gaf een paar goede antwoorden zoals dat je voor gezelligheid speelt etc.
Ik miste alleen stukje over waarom je juist arcane of fire bent etc maja dat zien we op de 1 of andere manier wel door de vingers.

/vote yes
Back to top Go down
https://the-lowlanders.forumotion.com
Sponsored content





Franchise - Mage Empty
PostSubject: Re: Franchise - Mage   Franchise - Mage I_icon_minitime

Back to top Go down
 
Franchise - Mage
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Application : Chrill - Arcane Mage

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
The Lowlanders :: Nieuwe Members :: Want to join The Lowlanders-
Jump to: