The Lowlanders
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

The Lowlanders

Nederlandse WoW-Guild
 
HomeLatest imagesSearchRegisterLog in

 

 Lyan Shadow/disc priest

Go down 
2 posters
AuthorMessage
koekiemo
Guest




Lyan Shadow/disc priest Empty
PostSubject: Lyan Shadow/disc priest   Lyan Shadow/disc priest I_icon_minitimeTue Mar 30, 2010 12:46 am

1. Je character

Name: Lyan
Class: Priest
Race: Bloodelf
Played time: 34 dagen
Armory link:
2. Jezelf

Leeftijd: 22 jaar
Beroep: magazijnier in een Massive winkel

3. Waarom wil je Lowlanders joinen? Waarom zouden wij jou moeten inviten?:
ik zou graag terug een uitdaging hebben in wow om progressie te maken in instances

4. Hoeveel speel je gemiddeld per week?:
ik speel toch een aantal uur tijdens de week, meestal op dinsdag en donderdag niet, ik heb gehoord dat deze dagen iets minder belangrijke raiding dagen zijn, ik kan niet joinen omwille van hobby's


5. Heb je alts die ons kunnen helpen bij het raiden of andere wow activiteiten?:
ik heb er 1 genaamd Dkborn, deathknight met dps en tankspecc


6. Op onze huidige kalendere raiden we Dinsdag, Donderdag en Zondag van 20:00 (20:30) t/m 23:00 server time. Kan je deze dagen raiden voor de volle raidtijd en met je onverdeelde aandagd, pauzes gegeven door de raidleader daar gelaten? Is het een groot probleem om een try te doen die iets na 23:00 zou eindigen als we dicht bij een kill zijn?:
ik kan niet elke raid joinen om wille van sommige hobby's, maar als ik online ben dan ga ik er 100% voor
als een raid nu een beetje uit loopt dat is helemaal geen probleem voor mij om dan nog verder te gaan


7. Welke guild(s) heb je in gezeten en wat is de reden dat je bent weg gegaan?
het zijn er veel maar ik kan ze ook niet meer allemaal herhineren, daarom geef ik een lijstje van de belangrijkste waar ik heb in gezeten Smile
Sanctum, Saves the day, Shades of despair, Anubis, Leviathan, Caelestis, Seriously, ...

8. Welke end-game raid ervaring heb je? Graag ALLE raidervaring vermelden, zelfs van WoW-Vanilla.
Zg: clear
aq20: clear
aq40: twins
Molten core: clear
Blackwing lair: clear
Onyxia: clear
Naxxramas: not attempt

Karazhan: clear
Gruuls lair: clear
Magtheridon: clear
SSC: 4de baas neer
Tk: clear
black temple: not attempt
Sunwell plateau: not attempt

Naxxramas 10/25: clear
Obsidian temple 10/25: clear (s2d)
Eye of eternity 10/25: clear
Toc10/25: 2 bazen neer
ToGC 10/25: not attempt
Icc 10: 4 bazen neer
icc 25: not attempt

9. Heb je Ventrilo, Omen en BigWigs/DBM? Heb je een mic en doet deze het ook?
ik heb deze geinstalleerd en ze werken prima Smile

10. Heb je een goede internetverbinding?
jazeker, een goede en stabiele lijn Smile

11. Wat vind je leuk aan je class en wat vind je een uitdaging van je class? Graag onderbouwen waarom je juist voor deze raiding talents heb gekozen. (Note: Graag geen antwoorden zoals "omdat het de beste is")
Was eerst een healing priest maar na een tijd (een jaartje) is het geen uitdaging niet meer dacht. toen ben ik even gaan rondneuzen voor een leuke specc.
heb er 2 gevonden: Shadow, dit had ik bovendien nog nooit gespeeld buiten het lvlen en dacht laten we het eens proberen, ik vind het super leuk om te spelen en het is ook vaak nodig in raids
ik heb ook nog een Disc specc; deze specc vind ik ook superleuk om te spelen, maar vraag mij niet om holy te gaan want daar zijn mijn skillz beperkt tot omdat ik niet mana efficient kan omgaan in deze specc


12. Ben je bereid om te respeccen voor raid progression? Welke dualspec heb je en hoe goed is je gear van deze spec?:ik heb dual specc, heb tanking gear en dps gear Smile
Alles in functie van de raid, respeccen is niet nodig omwille van dualspecc xD


13. Op welke manier ga je iets toevoegen aan lowlanders?
ik ben een betrouwbare, goedwerkende raider die makkelijk met de tactics weg ben

14. Heb je vrienden in Lowlanders, zo ja wie?
Bloodrob, Gianetti, ...


15. Omschrijf jezelf als speler:
ben een leuke jonge, die altijd wel wat leven in de brouwerij probeert te brengen, tijdens raids ben ik heel gefocust, en doe ik mijn uiterste best om progressie te maken


16. Vertel een grap (better be funny!)
is het feit dat ik belg ben niet al grappig genoeg tussen al deze nederlanders :p!
Back to top Go down
Shakur




Posts : 25
Join date : 2009-11-05

Lyan Shadow/disc priest Empty
PostSubject: Re: Lyan Shadow/disc priest   Lyan Shadow/disc priest I_icon_minitimeTue Mar 30, 2010 12:59 am

Heb je apply even naar het nieuwe forum gekopieerd voor je ivm forum troubles.


Spreek eventueel ingame "Boqito" aan voor forum troubles.
Back to top Go down
Eotaur




Posts : 26
Join date : 2009-10-23
Age : 48

Lyan Shadow/disc priest Empty
PostSubject: boqito = qito   Lyan Shadow/disc priest I_icon_minitimeWed Mar 31, 2010 12:34 am

Bokito heeft een name change gedaan en is dus nu Qito
Back to top Go down
Sponsored content





Lyan Shadow/disc priest Empty
PostSubject: Re: Lyan Shadow/disc priest   Lyan Shadow/disc priest I_icon_minitime

Back to top Go down
 
Lyan Shadow/disc priest
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
The Lowlanders :: Nieuwe Members :: Want to join The Lowlanders-
Jump to: