1. Je character
Name: Pixelz, Class: Shaman, Race: Tauren, Played time: +/- 45days
Armory link:
htp://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=The+Maelstrom&cn=Pixelz2. Jezelf
Leeftijd: 33, Beroep: ICT - Database Admin
3. Waarom wil je Lowlanders joinen? Waarom zouden wij jou moeten inviten?:
Ik vindt lowlanders een mooie naam, een naam waarvan, als je m ziet, je warm wordt van binnen en een intens gevoel van geluk ervaart.
Maar uiteraard ook veel bekenden in lowlanders voor mij
, lijkt me leuk om te gaan pve-en binnen lowlanders.
4. Hoeveel speel je gemiddeld per week?:
Vrij veel, zeker dagelijks wel een uur of drie en das minimaal; vaker wel meer als dat dus.
Wel veel op verschillende momenten, veel afk momenten er ook tussen, het lijkt misschien al snel meer dan het is.
5. Heb je alts die ons kunnen helpen bij het raiden of andere wow activiteiten?
Ik heb zon beetje alles op 80, op een warrior en hunter na maar ook die zijn 60+. Ik heb de meeste professions wel gemaxed op mn account.
Alts zijn niet allemaal gegeared uiteraard, meer pvp gear ook maargoed opzich is de mogelijkheid er wel.
6. Op onze huidige kalender raiden we Dinsdag, Donderdag en Zondag van 20:00 (20:30) t/m 23:00 server time.
Kan je deze dagen raiden voor de volle raidtijd en met je onverdeelde aandacht, pauzes gegeven door de raidleader daar gelaten?
Is het een groot probleem om een try te doen die iets na 23:00 zou eindigen als we dicht bij een kill zijn?
Zondag wordt niets, te laat thuis de laatste maanden op zondagen, dinsdag geen probleem en donderdag zou 20:30 (kids) kunnen worden maar ik schat dat 20:00 wel te doen is, vaker 20:00 als 20:30 zegmaar.
Verder maandag en woensdag ook vrij, vrijdag en zaterdag weer niet.
Uitlopen van een raid is geen punt, tot max 23:30 of zoiets moet kunnen lijkt me.
7. Welke guild(s) heb je in gezeten en wat is de reden dat je bent weg gegaan?
Met een aantal andere chars heb ik al eens eerder in lowlanders gezeten, dat ik toen wegging hebben we t over de periode (ongeveer) dat TBC eindigde en werd er niet meer geraid in lowlanders, meer ge-pvped zelf ook toen en ben met een rl vriend in onze alt/bagspace guild gegaan omdat dat wat makkelijker was met samen pvp-en.
Nagenoeg heel TBC in lowlanders gezeten, begin van TBC nog in een soort pre-lowlanders guild, naam ff kwijt, misschien weet martijn t nog, was toen zijn guild.
Daarvoor, vanilla wow, een aantal guilds waarvan ik de namen al helemaal niet meer allemaal weet, enkel taint en sanctum weet ik nog als namen.
8. Welke end-game raid ervaring heb je? Graag ALLE raidervaring vermelden, zelfs van WoW-Vanilla.
Vanilla; mc/bwl -- TBC; geen -- Wrath; geen
9. Heb je Ventrilo, Omen en BigWigs/DBM? Heb je een mic en doet deze het ook?
Mn mic doet het niet, als iemand weet waarom windows 7 op een dell xps420 geen opname-apparaat toont/ziet en dus geen mic als gevolg daarvan hoor ik het graag.
Rest werkt prima.
10. Heb je een goede internetverbinding?
Het is een beste lijn, zeer netjes ook, we hebben goede afspraken onderling qua overdracht van bits.
11. Wat vind je leuk aan je class en wat vind je een uitdaging van je class?
Graag onderbouwen waarom je juist voor deze raiding talents heb gekozen. (Note: Graag geen antwoorden zoals "omdat het de beste is")
Thunderfuck samenvattend is de reden dat deze geleveld is, "verb Thunderfuck; To kill an enemy player with fall damage, through use of the Shaman spell Thunderstorm"
Verder, naast de burst die je hebt als elemental shaman, bevalt het me ook prima dat je een beperkt aantal dps knoppen hebt.
Een class met 300 opties om iets te damagen hoeft van mij niet zo, geldt ook voor healing en tanking tot op zekere hoogte wat mij aangaat.
Een ander denkt misschien van dat is toch saai maar 1 tot 3 knoppen gebruiken, mja mij bevalt dat prima
.
Verder ooit nog eens enhancement proberen, als ik het mezelf op kan brengen, das zon dps class met 300 van die priority opties om max dps te kunnen halen.
Talents; gebaseerd op elemental pve dps, er zijn niet veel andere talent-opties eigenlijk, hooguit wat kleine verschillen op mana efficiency qua talent keuzes.
Maargoed verhaal apart, ik heb de talents, en de rest van de pve keuzes btw via deze link;
htp://www.mmo-champion.com/class-shaman/elemental-shaman-wotlk-faq-and-basic-mechanics-updated-for-3-2!/12. Ben je bereid om te respeccen voor raid progression? Welke dualspec heb je en hoe goed is je gear van deze spec?
Ja geen punt, ik heb nu nog een resto dualspec, elemental en resto gear gaan redelijk ok samen, dualspec zal wel veel wisselen varierend van resto/elemental pvp spec tot wat enhancement tries misschien.
Heb ook een enhancement setje maar dat is deadly pvp gear dus obsolete eigenlijk alweer.
13. Op welke manier ga je iets toevoegen aan lowlanders?
We zien t wel, laten we van het positieve uitgaan, misschien applied een andere rl vriend ook nog met de tijd (waspinator).
14. Heb je vrienden in Lowlanders, zo ja wie?
De meesten ken ik van tbc nog wel, een wat beter als de ander uiteraard, nomilktoday / mkayokay zijn de characters die ik binnen lowlanders en daarvoor redelijk veel heb gespeelt.
Veel leden komen ook uit Den Helder heb ik het idee en jdorp reken ik dan ook maar tot den helder nu dan
.
Persoonlijk / rl ken ik denk ik alleen martijn uit de guild.
15. Omschrijf jezelf als speler:
Vrij rustig maar ook redelijk oud inmiddels al, ik ben ooit in een grot gevonden en werd een fossiel genoemd door die mensen daar.
Je zult mij niet veel horen in de chat of mij ergens druk over zien maken in wow maar ben meestal wel vrij precies in wat ik doe.
16. Vertel een grap (better be funny!)
htp://www.mopproducts.com/