The Lowlanders
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

The Lowlanders

Nederlandse WoW-Guild
 
HomeLatest imagesSearchRegisterLog in

 

 Feral/resto druid

Go down 
AuthorMessage
Caniba d
Guest




Feral/resto druid Empty
PostSubject: Feral/resto druid   Feral/resto druid I_icon_minitimeSun Feb 14, 2010 12:57 am

1. Je character

Name: Caniba
Class: Druid
Race: tauren
Played time: te lang
Armory link:

2. Jezelf

Leeftijd: 15
Beroep: oppasser :O

3. Waarom wil je Lowlanders joinen? Waarom zouden wij jou moeten inviten?:
Ik ben een gezellige speler die van elke raid iets serieus wil maken met goede try's.

4. Hoeveel speel je gemiddeld per week?:
Nu haast niet PWW anders iets van 16 uur

5. Heb je alts die ons kunnen helpen bij het raiden of andere wow activiteiten?:
Atm niet heb alleen me druid 80


6. Op onze huidige kalendere raiden we Dinsdag, Donderdag en Zondag van 20:00 (20:30) t/m 23:00 server time. Kan je deze dagen raiden voor de volle raidtijd en met je onverdeelde aandagd, pauzes gegeven door de raidleader daar gelaten? Is het een groot probleem om een try te doen die iets na 23:00 zou eindigen als we dicht bij een kill zijn?:
Ik kan alleen vrijdag en zaterdag raiden van 20:00 to 23:30 ong. maar heb binnekort vakantie dus dat moet lukken

7. Welke guild(s) heb je in gezeten en wat is de reden dat je bent weg gegaan?
Vatos Locos ( ik wou raiden Back in the day)
The lowlanders ( is uit elkaar gevallen)
Vatos Locos ( tijdens Wotlk wou ik raiden)
Critical Damage ( ik kon niet mee met raiden dus ik ben naar een andere guild gegaan)
Supremacy ( ik zag Eotaur in een Toc 25 run en ik zag The lowlanders dus ik heb hem even gevraagt naar wat info en toen d8 ik een apply is het altijd waar soort van terug gaan naar je eerst end-game roots)


8. Welke end-game raid ervaring heb je? Graag ALLE raidervaring vermelden, zelfs van WoW-Vanilla.
vanilla geen
TBC Kara
Wotlk alle content behalve ICC en de hardmodes

9. Heb je Ventrilo, Omen en BigWigs/DBM? Heb je een mic en doet deze het ook?
vent andere zijn te downloaden en mic die het doet.


10. Heb je een goede internetverbinding?
Wat denk je ? Razz


11. Wat vind je leuk aan je class en wat vind je een uitdaging van je class? Graag onderbouwen waarom je juist voor deze raiding talents heb gekozen. (Note: Graag geen antwoorden zoals "omdat het de beste is")
Ik heb druid altijd leuk gevonden er is een serieuze optie om als je wilt om de 30 min van play style te veranderen en de talents ja dat is een beetje noobisch vehaal maar ik vertel het toch. mijn dps viel behoorlijk tegen in de gear/ dps verhouding dus ik ben naar gegaan en daar mijn spec ( feral ) vandaan getoverd Razz


12. Ben je bereid om te respeccen voor raid progression? Welke dualspec heb je en hoe goed is je gear van deze spec?:
Ik kan op dit moment pve Feral/Balance/Resto zijn

13. Op welke manier ga je iets toevoegen aan lowlanders?
Een sociaale en aardige member die ook iets wilt toevoegen aan de progression van de guild

14. Heb je vrienden in Lowlanders, zo ja wie?
allemaal ex-guildies maar of dat nou vrienden zijn ik ken ze goed laten we het daarbij houden;P

15. Omschrijf jezelf als speler:
Sociaal, die zijn vent vaak te hard heeft staan tot ergenis van raid members XD ( dan gaat hij ook zachter niet daarvan)

16. Vertel een grap (better be funny!)
uhm ja goede mijn humor is echt blegh...... dus dat laat ik aan iemand anders over

Groeten Robert

P.S. Beoordeel me op skills in-game en niet op leeftijd en Pre-TBC ervaringen
Back to top Go down
Mahimahi




Posts : 86
Join date : 2009-03-10
Age : 61
Location : Jeedorp

Feral/resto druid Empty
PostSubject: Re: Feral/resto druid   Feral/resto druid I_icon_minitimeSun Feb 14, 2010 10:51 pm

Hoi Caniba, hoewel een nette apply denk ik niet dat je een aanvulling bent voor ons. We raiden op dagen dat jij niet kunt raiden en de a.s. vakantie is maar 1 week binnenkort.

We willen ons nu echt op 25 man focussen en zijn op zoek naar leden die minimaal 75% raid attendance hebben.

/vote No

Mahi² en zijn trouwe metgezel DeGroteBoze
Back to top Go down
Caniba d
Guest




Feral/resto druid Empty
PostSubject: apply   Feral/resto druid I_icon_minitimeMon Feb 15, 2010 1:39 pm

hey,

bedankt dat je de moeite nam om mijn apply te lezen !
Als jullie raid dagen toch nog veranderen zou ik het graag horen !

groeten Robert

P.S. In de komende vakantie zou ik dan misschien een run of 2 mee kunnen of willlen jullie een guild only run ?
Back to top Go down
caniba d
Guest




Feral/resto druid Empty
PostSubject: apply   Feral/resto druid I_icon_minitimeMon Feb 15, 2010 1:47 pm

75% raid attendance wat bedoel je btw daarmee ?
Back to top Go down
Mahimahi




Posts : 86
Join date : 2009-03-10
Age : 61
Location : Jeedorp

Feral/resto druid Empty
PostSubject: Re: Feral/resto druid   Feral/resto druid I_icon_minitimeMon Feb 15, 2010 3:01 pm

caniba d wrote:
75% raid attendance wat bedoel je btw daarmee ?

Daar bedoel ik mee dat je minimaal bij 3 van de 4 raids aanwezig bent Very Happy
Back to top Go down
apply
Guest




Feral/resto druid Empty
PostSubject: inv   Feral/resto druid I_icon_minitimeMon Feb 15, 2010 3:38 pm

owh okay

maar er is dus geen mogelijkheid om te raiden op vrijdag zoals me deden met vatos ?
( samen met Beyu asta etc. ?)
Back to top Go down
Sponsored content





Feral/resto druid Empty
PostSubject: Re: Feral/resto druid   Feral/resto druid I_icon_minitime

Back to top Go down
 
Feral/resto druid
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Appl : Thunderfeet - Resto / Balance Druid.
» Übersexy druid Radzjah
» Druid aplly Caniba

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
The Lowlanders :: Nieuwe Members :: Want to join The Lowlanders-
Jump to: