The Lowlanders
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

The Lowlanders

Nederlandse WoW-Guild
 
HomeLatest imagesSearchRegisterLog in

 

 Druid aplly Caniba

Go down 
AuthorMessage
Caniba d
Guest




Druid aplly Caniba Empty
PostSubject: Druid aplly Caniba   Druid aplly Caniba I_icon_minitimeSun Jun 06, 2010 2:02 pm

Name: Caniba
Class: Druid
Race: Tauren
Played time: genoegXD
Armory link: (gebruik [.url][./url] zonder puntjes

2. Jezelf

Leeftijd: 16
Beroep: Niks

3. Waarom wil je Lowlanders joinen? Waarom zouden wij jou moeten inviten?:
Ik wil graag in een Nl guild met mensen die weten wat ze doen etc. Vatos was een prima guild maar de reputatie was wat minder.

4. Hoeveel speel je gemiddeld per week?:
6/7 uur

5. Heb je alts die ons kunnen helpen bij het raiden of andere wow activiteiten?:
Proffesions en misschien hier en daar een boost van een alt


6. Op onze huidige kalendere raiden we Dinsdag, Donderdag en Zondag van 20:00 (20:30) t/m 23:00 server time. Kan je deze dagen raiden voor de volle raidtijd en met je onverdeelde aandagd, pauzes gegeven door de raidleader daar gelaten? Is het een groot probleem om een try te doen die iets na 23:00 zou eindigen als we dicht bij een kill zijn?:

Hierom aplly ik dus nog een keer, De eerste keer werd ik geweigerd omdat ik niet veel kon raiden maar ik hoor regelmatig uit The lowlanders dat er mensen zijn die ook niet alle raids mee doen en er mainly voor social stuff zitten. Waarom zou ik dat niet kunnen ? Ik denk namelijk dat mijn ex guildies en net zo over denken en er niet zo probleem van maken dat ik er alleen voor social zit en ook om andere guildies te helpen.


7. Welke guild(s) heb je in gezeten en wat is de reden dat je bent weg gegaan?
Zit nog in een PvP guild maar zou toch graag bij een groep van super gezellige nederlanders zitten

8. Welke end-game raid ervaring heb je? Graag ALLE raidervaring vermelden, zelfs van WoW-Vanilla.
Alleen TBC kara t/m ZA ( de eerste 3 bosses dan XD)

9. Heb je Ventrilo, Omen en BigWigs/DBM? Heb je een mic en doet deze het ook?
Ik kan alles downloaden en ja mic doet het prima

10. Heb je een goede internetverbinding?
Ja.

11. Wat vind je leuk aan je class en wat vind je een uitdaging van je class? Graag onderbouwen waarom je juist voor deze raiding talents heb gekozen. (Note: Graag geen antwoorden zoals "omdat het de beste is")
vooral omdat je toch erg van roll kan veranderen. healer dps tank en dat in verschillende combo's

12. Ben je bereid om te respeccen voor raid progression? Welke dualspec heb je en hoe goed is je gear van deze spec?:
tuurlijk. Ik ben Feral dps PvE en Resto PvP maar mijn resto gear is iets beter Smile

13. Op welke manier ga je iets toevoegen aan lowlanders?
Een gezellige hulpvolle guildie

14. Heb je vrienden in Lowlanders, zo ja wie?
Mensen kennen mij en ik hun zal even een aantal voorbeelden noemen
lyan, diemaco, eotaur, zien, slikkie, Dkborn, ygdrasil, awakend


15. Omschrijf jezelf als speler:
aardig, social en hulpvol

16. Vertel een grap (better be funny!)
laat ik maar aan iemand anders over Wink

Ik hoop dat jullie er nog een keer over na denken en overleggen in de guild.

MvG Robert
Back to top Go down
Caniba d
Guest




Druid aplly Caniba Empty
PostSubject: Extra   Druid aplly Caniba I_icon_minitimeMon Jun 07, 2010 4:44 pm

en binnen kort natuurlijk zomer vakantie dus dan kan ik ook behoorlijk wat raiden
Back to top Go down
 
Druid aplly Caniba
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Übersexy druid Radzjah
» Feral/resto druid
» Appl : Thunderfeet - Resto / Balance Druid.

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
The Lowlanders :: Nieuwe Members :: Want to join The Lowlanders-
Jump to: