The Lowlanders
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

The Lowlanders

Nederlandse WoW-Guild
 
HomeLatest imagesSearchRegisterLog in

 

 Apply: Veit (hunter)

Go down 
5 posters
AuthorMessage
Veit

Veit


Posts : 10
Join date : 2010-01-13
Age : 37
Location : Den Bosch

Apply: Veit (hunter) Empty
PostSubject: Apply: Veit (hunter)   Apply: Veit (hunter) I_icon_minitimeFri Feb 19, 2010 4:25 pm

1. Je character

Name: Veit
Class: Hunter
Race: Troll
Played time: 8 days 18h, maar verspreid over mn andere chars rond de 300 dagen
Armory link: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=The+Maelstrom&cn=Veit
Nog niet veel om te zien maar wordt aan gewerkt Cool

2. Jezelf

Leeftijd:
22 Volgende week 23
Beroep: 4e jaars Student Vrijetijdsmanagement (hbo)

3. Waarom wil je Lowlanders joinen? Waarom zouden wij jou moeten inviten?:
Ik wil Lowlanders graag joinen omdat het volgens de verhalen van Hadassa een goede, stabiele, maar vooral gezellige guild is die op een relaxte manier door de end game content heen speelt. Ik vind dat ik hier goed bij zou passen door mijn serieuze instelling tijdens try's en mn relaxte instelling daarom heen.

4. Hoeveel speel je gemiddeld per week?:
Vrij veel... Ongeveer 4 uur per dag denk ik. In het weekend iets meer.

5. Heb je alts die ons kunnen helpen bij het raiden of andere wow activiteiten?:
Nee nog niet. Ben pas net begonnen op deze server dus heb alle tijd tot nu toe in mn hunter gestoken.

6. Op onze huidige kalendere raiden we Dinsdag, Donderdag en Zondag van 20:00 (20:30) t/m 23:00 server time. Kan je deze dagen raiden voor de volle raidtijd en met je onverdeelde aandagd, pauzes gegeven door de raidleader daar gelaten? Is het een groot probleem om een try te doen die iets na 23:00 zou eindigen als we dicht bij een kill zijn?:
Absoluut geen probleem. Heb in Vanilla in een hardcore guild gezeten waar de meeste first kills behaald werden na de normale raid time. Groot fan van de "nog 1 try" instelling.

7. Welke guild(s) heb je in gezeten en wat is de reden dat je bent weg gegaan?
Ik heb eigenlijk vanaf het begin (mn 1e char was toen lvl 58) in de guild Offspring gezeten (nu op Trollbane daarvoor Bloodscalp). Ik ben tussendoor even naar een andere guild gegaan (Epiphany) zodat ik ook met mn alts kon raiden maar ben nu weer terug gegaan. Nu heb ik dat allemaal op een laag pitje gezet omdat ik uitgekeken was op Alliance en Hadassa me uitnodigde om hier te komen spelen.

8. Welke end-game raid ervaring heb je? Graag ALLE raidervaring vermelden, zelfs van WoW-Vanilla.
Vanilla: Alles tot Sapphiron en KT
TBC: Alles maar meeste pas op lvl 80 (even een break genomen van raiden)
WOTLK: Alles tot aan Saurfang

9. Heb je Ventrilo, Omen en BigWigs/DBM? Heb je een mic en doet deze het ook?
Ventrilo: ja
DBM: ja
Omen: nee (en om eerlijk te zijn heb ik ook een schijthekel aan de addon...)

10. Heb je een goede internetverbinding?
Jep

11. Wat vind je leuk aan je class en wat vind je een uitdaging van je class? Graag onderbouwen waarom je juist voor deze raiding talents heb gekozen. (Note: Graag geen antwoorden zoals "omdat het de beste is")
Ik vind het leuk om te zien dat Hunters (voor zover ik dat in kan schatten want heb niet alle classes gespeeld) een van de classes zijn die makkelijk zijn om te spelen, maar moeilijk om goed in te zijn. Vooral bij Survival is het belangrijk dat je je rotaties goed onder controle hebt voor de maximale dps.

12. Ben je bereid om te respeccen voor raid progression? Welke dualspec heb je en hoe goed is je gear van deze spec?:
Ik ben zeker bereid om te respeccen, zeker nu met dual spec is dat geen probleem. Ik ben op dit moment nog aan het levelen en heb dus een leveling BM spec en een Survival dps spec voor in instances.

13. Op welke manier ga je iets toevoegen aan lowlanders?
Behalve een goede dps hunter hoop ik met mijn ervaring iets toe te kunnen voegen aan de raid groep die er op dit moment is in Lowlanders.

14. Heb je vrienden in Lowlanders, zo ja wie?
Ik ben bevriend met Hadassa (die heeft me ook over jullie verteld) en heb tijdens het levelen al het een en ander met Chuckzor en een paar andere gekletst (namen van die andere komen even niet binnen...)

15. Omschrijf jezelf als speler:
Ik ben een rustige, leergierige speler die erg slecht tegen zijn verlies kan en dus altijd het beste van zichzelf eist. Aan de andere kant ben ik ook goed in staat om helemaal krom te liggen door rare uitdagingen voor mezelf te bedenken. (zoals op lvl 16 de Auction House van Oggrimmar binnen rennen)

16. Vertel een grap (better be funny!)
Why was the chicken happy? Everything was eggcellent.

Ik hoop dat dit zo genoeg info is anders spreek me maar aan ingame!

/Veit
Back to top Go down
Hadassa




Posts : 38
Join date : 2009-10-24

Apply: Veit (hunter) Empty
PostSubject: Re: Apply: Veit (hunter)   Apply: Veit (hunter) I_icon_minitimeFri Feb 19, 2010 6:11 pm

cheers
Back to top Go down
Mahimahi




Posts : 86
Join date : 2009-03-10
Age : 61
Location : Jeedorp

Apply: Veit (hunter) Empty
PostSubject: Re: Apply: Veit (hunter)   Apply: Veit (hunter) I_icon_minitimeFri Feb 19, 2010 11:34 pm

Veit wrote:

Omen: nee (en om eerlijk te zijn heb ik ook een schijthekel aan de addon...)

/Veit

Hoi Veit,

Als Hunter is Omen juist heel belangrijk voor je, want door de hoge dps en hoge crit kun je snel aggro trekken.
Je zegt zelf al dat een Hunter makkelijk spelen is, maar GOED spelen is punt 2 Exclamation
Uiteraard ben ik voor om je een try te geven en adviseer ik je wel om Omen te installeren...het is een MUST Exclamation Smile

Mahi² en zijn trouwe metgezel DeGroteBoze
Back to top Go down
Veit

Veit


Posts : 10
Join date : 2010-01-13
Age : 37
Location : Den Bosch

Apply: Veit (hunter) Empty
PostSubject: Re: Apply: Veit (hunter)   Apply: Veit (hunter) I_icon_minitimeFri Feb 19, 2010 11:44 pm

Mahimahi wrote:

Je zegt zelf al dat een Hunter makkelijk spelen is, maar GOED spelen is punt 2 Exclamation

Dat zei ik ook al Wink thanks voor de positieve reactie iig
Back to top Go down
Eotaur




Posts : 26
Join date : 2009-10-23
Age : 48

Apply: Veit (hunter) Empty
PostSubject: Re: Apply: Veit (hunter)   Apply: Veit (hunter) I_icon_minitimeSun Feb 21, 2010 3:25 pm

Goede apply, idd. Een threat meter is voor alle DPS een must, het hoeft niet perse omen te zijn, maar als iedereen omen gebruikt werkt het wel beter.

Wat mij betreft ben je welkom
Back to top Go down
Astarôth




Posts : 41
Join date : 2009-10-25
Age : 34
Location : IJlst

Apply: Veit (hunter) Empty
PostSubject: Re: Apply: Veit (hunter)   Apply: Veit (hunter) I_icon_minitimeMon Feb 22, 2010 11:22 am

Joepie! nog een hunter lol, onze guild heeft wel al veel hunters maar nog 1 is altijd gezellig
Back to top Go down
Sponsored content





Apply: Veit (hunter) Empty
PostSubject: Re: Apply: Veit (hunter)   Apply: Veit (hunter) I_icon_minitime

Back to top Go down
 
Apply: Veit (hunter)
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Apply hunter pyralis
» apply, hunter Hasina
» Feral/resto druid
» apply vliegje
» apply Sonex

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
The Lowlanders :: Nieuwe Members :: Want to join The Lowlanders-
Jump to: