The Lowlanders
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

The Lowlanders

Nederlandse WoW-Guild
 
HomeLatest imagesSearchRegisterLog in

 

 apply Terrorhunter

Go down 
2 posters
AuthorMessage
Terrorhu
Guest




apply Terrorhunter Empty
PostSubject: apply Terrorhunter   apply Terrorhunter I_icon_minitimeMon Nov 02, 2009 5:29 pm

Naam: Patrick van Rennes
Leeftijd: 19 (26-06-1990)
Hoe vaak speel je per week en wat voor tijden?: Wanneer ik kan. dat is ongeveer 5/6 avonden in de week en s'weekeinds ook wel overdag.
Heb je Ventrilio?: Heb ik.

Character Naam: Terrorhunter
Class: Hunter
Spec: Survival heb geen dual omdat hunter toch alleen DPS kan
Professions: Mining en skinning $$
Link Armory:

Heb je enige Raid ervaringen zo ja welke?: Ik heb vroeger Kara gedaan met vatos locos maar niet veel later was de uitbreiding (WOTLK) er alweer dus dat had verder niet zo'n zin meer. ik ben er ook 4/5 maandjes tussenuit geweest. heb nu met me hunter bijna heel Naxx gedaan op 2 kleine baasjes na en hoop VOA binnenkort eens te doen.

Welke Guilds heb je hier voor in gezeten en wat was de reden dat je weg ging?: Vatos Locos de reden was dat ik meer wilde raiden. steeds meer mensen gingen gelijk weg als ze 80 waren en gaan dan naar een raidguild. mocht ik worden geaccepteerd zal ik waarschijnlijk sneller een groep kunnen zoeken. in Vatos word me elke dag wel gevraagd of ik kan boosten.

Hoe denk jij over raiden en hoe denk je ons team aan te kunnen vullen?: Raiden is natuurlijk hartstikke leuk en doet het natuurlijk wel voor plezier. al kan ik best snappen dat we zo nu en dan eens serieus bezig moeten zijn. Ik kan The Lowlanders goed aanvullen doormiddel van DPSen omdat dat het enige is wat een hunter kan.

Heb je een stabile internet verbinding? : ja, binnenkort krijg ik kabel. doordat ik ben verhuisd hebben we nu nog mobiel internet -_-!

Kun je je zelf onderhouden met buff food, Flask, Potions ect?: zorg ik wel voor.

Vertel ons is een Grap (better be funny ) : haha, moet ik nu een mop gaan vertellen?
Wat is het verschil tussen een tandarts en een leraar?
De een zegt mondje open en de anders zegt mondje dicht! als je er nog een wil vraag je maar Razz
Back to top Go down
Chuckzor




Posts : 11
Join date : 2009-11-02
Location : Simpelveld

apply Terrorhunter Empty
PostSubject: Re: apply Terrorhunter   apply Terrorhunter I_icon_minitimeMon Nov 02, 2009 11:34 pm

een trial geven ? Very Happy zien we dan verder cheers
Back to top Go down
http://www.moviebandits.nl
Grymloq
Admin
Grymloq


Posts : 112
Join date : 2009-03-10
Age : 36

apply Terrorhunter Empty
PostSubject: Re: apply Terrorhunter   apply Terrorhunter I_icon_minitimeWed Nov 04, 2009 2:18 am

In onze HC lag niet alles op rolletjes maar toch wil ik je een trial geven.

Poke Mahimahi - Eotaur - Kyamo - Jinxed voor een Invite

Welkom in The Lowlanders
Back to top Go down
https://the-lowlanders.forumotion.com
Sponsored content





apply Terrorhunter Empty
PostSubject: Re: apply Terrorhunter   apply Terrorhunter I_icon_minitime

Back to top Go down
 
apply Terrorhunter
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Feral/resto druid
» apply deadk
» Apply Skullcrackin
» apply vliegje
» apply Sonex

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
The Lowlanders :: Nieuwe Members :: Want to join The Lowlanders-
Jump to: