The Lowlanders
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

The Lowlanders

Nederlandse WoW-Guild
 
HomeLatest imagesSearchRegisterLog in

 

 apply tuxeda

Go down 
4 posters
AuthorMessage
TuXeda
Guest




apply tuxeda Empty
PostSubject: apply tuxeda   apply tuxeda I_icon_minitimeSun Feb 21, 2010 8:00 pm

1. Je character

Name: Tuxeda
Class: Shaman
Race: Tauren
Build: Restoration
Played time: 9 dagen en 16 uur...
Armory link: (gebruik [.url][./url] zonder puntjes)
Deze is momenteel niet te vinden om Armory... miss dat ik hem later nog kan toevoege

2. Jezelf

Leeftijd: 19
Beroep: Student ROC in Hilversum... SPW niveau 3/4

3. Waarom wil je Lowlanders joinen? Waarom zouden wij jou moeten inviten?:
Omdat ik een leuke en gezellige speler ben dat wel van een uitdaging houd.

4. Hoeveel speel je gemiddeld per week?:
Hangt er van af wat ik voor me real life moet doen maar altijd wel meer dan 25 uur in de week.

5. Heb je alts die ons kunnen helpen bij het raiden of andere wow activiteiten?:
ik heb ook nog een hunter 80 Survival met een GS van 4700. Naam = Terrorhunter. die al even in The Lowlanders heeft gezeten... maar omdat ik weinig tijd had en er toen nog maar weinig mensen in de guild zaten ben ik er weer uit gegaan.

6. Op onze huidige kalendere raiden we Dinsdag, Donderdag en Zondag van 20:00 (20:30) t/m 23:00 server time. Kan je deze dagen raiden voor de volle raidtijd en met je onverdeelde aandagd, pauzes gegeven door de raidleader daar gelaten? Is het een groot probleem om een try te doen die iets na 23:00 zou eindigen als we dicht bij een kill zijn?:
Op sommige dagen en tijden kan ik wel tot later dan 11 uur spelen. Alleen dinsdag en donderdag word een probleem! valt uiteraard te overleggen.

7. Welke guild(s) heb je in gezeten en wat is de reden dat je bent weg gegaan?
Vatos Locos... Ik ben er al eerder eens uit geweest met me hunter... omdat er toch niet geraid werd daaro... en nu wil ik er met me shammy uit... en raid ervaring opdoen...

8. Welke end-game raid ervaring heb je? Graag ALLE raidervaring vermelden, zelfs van WoW-Vanilla.
Karazhan van de oude stempel... was toen nog in Vatos zowel met hunter als shaman.
Met mijn hunter heb ik:
EoE, TOC10, VOA10, ONY10, ONY25, NAXX10 op thaddius na, en paar bosses in NAXX25. Verder alle 5mans instances.
met mijn shaman nog niks... op 5mans hc na.

9. Heb je Ventrilo, Omen en BigWigs/DBM? Heb je een mic en doet deze het ook?
Ventrilo: Ja
Omen: Ja
DBM: Ja
Mic: Ja, Ja

10. Heb je een goede internetverbinding?
Helaas nog niet :S, probeer het wel voor elkaar te krijgen.

11. Wat vind je leuk aan je class en wat vind je een uitdaging van je class? Graag onderbouwen waarom je juist voor deze raiding talents heb gekozen. (Note: Graag geen antwoorden zoals "omdat het de beste is")
Ik vind het mega om Resto of Elemental te zijn. En vind het ook lekker spele al moet me gear nog wel even wat omhoog!

12. Ben je bereid om te respeccen voor raid progression? Welke dualspec heb je en hoe goed is je gear van deze spec?:
Ja, Dualspec is Element. ben sinds 2 dagen 80 dus...

13. Op welke manier ga je iets toevoegen aan lowlanders?
Jullie zullen mijn Heals nodig hebben en ben voor gezelligheid met FF SERIEUS ertussen! hou er wel van om niet snel op te geven...

14. Heb je vrienden in Lowlanders, zo ja wie?
Kan niet zeggen dat ik vrienden heb. Maar ken Eotaur van vroeger nog wel en zo nog wel meer, en ik heb met hadassa gesproken hierover.

15. Omschrijf jezelf als speler:
gezellig, serieus, Niet snel opgeven.

16. Vertel een grap (better be funny!)
vinnikninodig
Back to top Go down
diemaco




Posts : 22
Join date : 2010-02-03

apply tuxeda Empty
PostSubject: Re: apply tuxeda   apply tuxeda I_icon_minitimeMon Feb 22, 2010 2:03 am

zeer nette apply

en aangezien ik de instelling heb ''hoe meer zielen,hoe meer vreugde"

vote ik dus /yes

oohw en hier is je armory link

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=The+Maelstrom&cn=Tuxeda
Back to top Go down
Grymloq
Admin
Grymloq


Posts : 112
Join date : 2009-03-10
Age : 36

apply tuxeda Empty
PostSubject: Re: apply tuxeda   apply tuxeda I_icon_minitimeMon Feb 22, 2010 10:18 am

Medium raidervaring je heb wel veel geprobeerd te raiden maar aangezien je in vatos zat heb je nooit echt leren gamen in een vast team.

Wat je apply betreft kan je iets dieper erop ingaan waarom je bepaalde talents gekozen heb en andere links heb laten liggen? (verwerk hierin je glyphs keuze)

<The Lowlanders> kent momenteel 2 active shamans
Hyvoros = resto
Eotaur = MS resto maar is vaak elemental

Zoals je ziet hebben we voorlopig genoeg resto shamans, zou je eventueel willen respeccen naar elemental MS en mss zelfs Enhancement mainspec om de melee blij te maken?
Back to top Go down
https://the-lowlanders.forumotion.com
Boqito

Boqito


Posts : 25
Join date : 2010-02-03
Age : 43
Location : Rotterdam

apply tuxeda Empty
PostSubject: Re: apply tuxeda   apply tuxeda I_icon_minitimeMon Feb 22, 2010 10:54 am

Hi,

Mooie apply, alleen je zegt dat je graag raid ervaring op wilt doen en helaas een slechte internetverbinding hebt. Volgens mij is dat een lastige combinatie. Je zegt dat je er aan werkt, dus m.a.w. je krijgt binnenkort sneller/beter internet?
Back to top Go down
AstarĂ´th




Posts : 41
Join date : 2009-10-25
Age : 34
Location : IJlst

apply tuxeda Empty
PostSubject: Re: apply tuxeda   apply tuxeda I_icon_minitimeMon Feb 22, 2010 11:19 am

Ach gewoon inviten, wel jammer dat je slechte raid ervaring hebt en slecht internet.
Back to top Go down
Tuxeda
Guest




apply tuxeda Empty
PostSubject: Re: apply tuxeda   apply tuxeda I_icon_minitimeMon Feb 22, 2010 6:21 pm

hey,

Op de vraag van Boqito zeg ik: jah.

Op de vraag van grymloq zeg ik:
Ik wilde altijd al graag een Shaman zijn. En eerlijk gezegd ben ik nog steeds aant respeccen om te kijken welke speelstijl met de shaman het beste bij mij past.

Ik heb er geen problemen mee om enhancement te worden. Alleen jammer van de gold en tijd wat ik in element/resto heb gestoken!

De talents van Element/Resto heb ik vooral van internet enz... ik heb verschillende meningen naast elkaar gelegd en vond dat wat ik nu heb toch het beste is voor mijn speelstijl. Datzelfde ben ik nu ook van plan met enhancement wat ik vind element toch maar niks.

hoor het wel
Back to top Go down
Sponsored content





apply tuxeda Empty
PostSubject: Re: apply tuxeda   apply tuxeda I_icon_minitime

Back to top Go down
 
apply tuxeda
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Feral/resto druid
» apply vliegje
» apply Sonex
» Eotaur apply
» apply Terrorhunter

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
The Lowlanders :: Nieuwe Members :: Want to join The Lowlanders-
Jump to: