1. Je character
Name: Qito (op The Maelstrom beter bekend als Bokito)
Class: Holy Paladin
Race: Nu nog dwarf
Played time: teveel...
Armory link:
2. Jezelf
Leeftijd: 28 jaar
Beroep: Poepschepper
3. Waarom wil je Lowlanders joinen? Waarom zouden wij jou moeten inviten?:
Waarom, lang verhaal. Vroeger een hele tijd in Lowlanders gezeten met mijn Tauren Warrior Bokito. Een enorm leuke tijd gehad, totdat bleek dat een gedeelte van de oude kern liever verder wilde met andere raids in TBC dan blijven hangen op Karazhan. Na een poging gedaan te hebben iedereen over te halen om 25 man raids te doen, toch een andere guild gejoined op The Maelstrom. Die-Hard raiden had ik na 3 maanden genoeg van, ook de instelling van de guild stond mij totaal niet aan.
Een jaar geleden ben ik getransfered en ben Alliance gaan spelen voor de afwisseling. Lowlanders stopte ermee, dus leek mij dit ook een mooie mogelijkheid om iets nieuws, sociaals, op te bouwen op een andere realm. Na het omhoog levelen van mijn Dwarf Paladin ben ik met een aantal vrienden, irl vrienden en familie een guild gestart. Een Lowlanders 2, maar dan internationaal. Daar hebben we nu bijna een jaar mee geraid en een hoop geraid. Toch mis ik een sociaal aspect in onze guild, het lachen, ouwehoeren. Ook heb ik inmiddels een zoon die nu 2,5 is en is het runnen van een guild en een hoop raids in de week (wij deden er soms 5) erg lastig te combineren. Blackops en Bloodrob zijn de afgelopen week/maand weer terug gegaan, zij vertelden me dat Lowlanders weer aan het raiden is geslagen, weer lekker 10 man raids doet (AMEN WotlK!) en bovenal het met heel veel oude garde aan de slag is gegaan. Ik heb lang nagedacht en gewikt en gewogen, maar het lijkt me fantastisch om weer te joinen en de oude sfeer weer te proeven met een hoop bekende en oude vrienden. Waarom jullie mij moeten laten joinen is natuurlijk overduidelijk. Ik ben niet alleen een knappe jongen, ik ben ook sociaal, toegewijd, heb een hoop raid/wow ervaring en heb een redelijk goed gegearde Holy Paladin tot jullie beschikking. Ook heb ik nog een hunter die ik eventueel ook over kan laten zetten.
Ik wil en kan beide characters overzetten naar horde, alleen zou ik graag willen weten of ik van toegevoegde waarde ben. Hebben jullie nog een healer nodig. Ik vind het geen probleem om af en toe een raid over te moeten slaan, indien er genoeg sign ups zijn, maar als er duidelijk geen plek meer is in de guild voor een healer/dps dan zou dat ook fijn zijn om te weten.
4. Hoeveel speel je gemiddeld per week?:
- Rond de 3 á 4 avonden in de week. +/- 15/20 uur in de week.
5. Heb je alts die ons kunnen helpen bij het raiden of andere wow activiteiten?:
- Ciso (nu nog NE Hunter)
6. Op onze huidige kalendere raiden we Dinsdag, Donderdag en Zondag van 20:00 (20:30) t/m 23:00 server time. Kan je deze dagen raiden voor de volle raidtijd en met je onverdeelde aandagd, pauzes gegeven door de raidleader daar gelaten? Is het een groot probleem om een try te doen die iets na 23:00 zou eindigen als we dicht bij een kill zijn?:
Geen enkel probleem.
7. Welke guild(s) heb je in gezeten en wat is de reden dat je bent weg gegaan?
- OMG me so Hordey
Eigen guild, niets serieus.
- The Lowlanders
Weggegaan omdat er in TBC tijd geen 25 man raids gedaan werden en 10 man raid content een herhaling werd.
- Star Striders
Weggegaan omdat er veel geloot werd, maar weinig geluld.
- Phoenix Knights (Realm: Zenedar)
Idem Star Striders
- Freebooters (Realm: Zenedar)
Eigen guild, sta op het punt de guild te disbannen. Met pijn in mijn hart, maar ik mis een enorm sociaal aspect nu een aantal members ook weer hier heen getransfered zijn. Ik mis een echte 'vriendschap' in de guild.
8. Welke end-game raid ervaring heb je? Graag ALLE raidervaring vermelden, zelfs van WoW-Vanilla.
Van MC tot ICC. Van Vanilla niet veel in de pre-TBC tijd, was voor een groot deel op level 70. In TBC alles geraid tot op een paar laatste bazen in SWP en in WotlK tot en met Rotface op ICC10 en Saufrang in ICC25.
9. Heb je Ventrilo, Omen en BigWigs/DBM? Heb je een mic en doet deze het ook?
Ja heb alles en alles functioneert.
10. Heb je een goede internetverbinding?
Je perfect, 30MB UPC. Zeer zelden een dc.
11. Wat vind je leuk aan je class en wat vind je een uitdaging van je class? Graag onderbouwen waarom je juist voor deze raiding talents heb gekozen. (Note: Graag geen antwoorden zoals "omdat het de beste is")
Het leukste is het healen. Ik vind een Holy Paladin een van de leukste classes op dit moment. Heb lang een dps class gespeeld maar het gevoel dat een raid valt of staat bij jou prestatie geeft soms een kick. Ook hou ik niet zo van het pochen van DPS meters.
12. Ben je bereid om te respeccen voor raid progression? Welke dualspec heb je en hoe goed is je gear van deze spec?:
Mijn dual spec is Retribution. Retri vind ik niet leuk om te spelen doordat ik uit een Retribution spec in vergelijking tot andere dps classes niet het maximale kan halen en Protection kan ik gewoonweg niet. Ik kan altijd mijn Hunter ook transferen mocht er dps nodig zijn, maar als ik zo Armory heb gezien lijkt me een hunter een beetje overbodig. Maar indien nodig np.
13. Op welke manier ga je iets toevoegen aan lowlanders?
Sociaal aspect duidelijk, ik ben behulpzaam, hou van een grappie en kan tegen een dolletje. Zo zie je, niet alleen een knappe jongen maar ook een toffe peer. Ik heb genoeg ervaring in WoW en kan hopelijk van toegevoegde waarde zijn op weg naar de Lich King.
14. Heb je vrienden in Lowlanders, zo ja wie?
Pff, een aantal vrienden maar meer een hoop oude bekende. Blackops, Bloodrob, Sonex, Sarkon, Saulos, Diemaco, Grymloq, Mahi, Monkeybear, Trogdar als ik zo snel even naar Armory kijk.
15. Omschrijf jezelf als speler:
Sociaal, vriendelijk, behulpzaam, gevoel voor humor, toegewijd, verslaafd (aan WoW en bier).
16. Vertel een grap (better be funny!)
Hoe verkoop je een boot aan een dove?
BOOT KOPEN?