The Lowlanders
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

The Lowlanders

Nederlandse WoW-Guild
 
HomeLatest imagesSearchRegisterLog in

 

 VOORBEELD - Apply - Bekijk deze eerst

Go down 
AuthorMessage
Grymloq
Admin
Grymloq


Posts : 112
Join date : 2009-03-10
Age : 36

VOORBEELD - Apply - Bekijk deze eerst Empty
PostSubject: VOORBEELD - Apply - Bekijk deze eerst   VOORBEELD - Apply - Bekijk deze eerst I_icon_minitimeTue Mar 16, 2010 3:11 pm

1. Je character

Name: Jinxed
Class: Priest
Race: Blood Elf
Played time: 84 days 5 hours 52 min and 6 seconds
Armory link: Jinxed

2. Jezelf

Leeftijd: 21
Beroep: Student

3. Waarom wil je Lowlanders joinen? Waarom zouden wij jou moeten inviten?:
<The Lowlanders> is bij mij bekend als een fun raiding guild waar gezelligheid en teambuilding voorop staan. Een gezellige raidsfeer is voor mij van essencieel belang. Ook is <The Lowlanders> 100% NL. Ik denk dat ik als Disc priest een aanvulling ben op het team, met oog op een 2e team in 10 mans waarvoor je in totaal op een healeraantal van 6 zal moeten komen. Ik heb op armory gekeken en zag alleen een Priest genaamd Dryana als Disc met als rank "Alt".

4. Hoeveel speel je gemiddeld per week?:
Ik speel gedurende de week elke avond minimaal 2 uur en maximaal 6 uur. Vrijdagavond en Zaterdagavond speel ik over het algemeen niet maar het kan zo uitkomen, wat steeds meer gebeurd de laatste tijd O.o


5. Heb je alts die ons kunnen helpen bij het raiden of andere wow activiteiten?:
Grymloq - Hunter - Marksman --> gearlvl ICC
Arcbound - Paladin - Protection/Retribution --> HC gearlvl

6. Op onze huidige kalendere raiden we Dinsdag, Donderdag en Zondag van 20:00 (20:30) t/m 23:00 server time. Kan je deze dagen raiden voor de volle raidtijd en met je onverdeelde aandagd, pauzes gegeven door de raidleader daar gelaten? Is het een groot probleem om een try te doen die iets na 23:00 zou eindigen als we dicht bij een kill zijn?:
Dinsdag -> vanaf volgende week kan ik elke dinsdag -> uur extra geen probleem
Donderdag -> Elke week -> uur extra geen probleem
Zondag -> Elke week -> uur extra geen probleem

Mocht ik wat hebben op zondag dan laat ik dat op tijd weten.

7. Welke guild(s) heb je in gezeten en wat is de reden dat je bent weg gegaan?
<Lucifera> Ik stopte met spelen // verloor intresse in het spel rond Ulduar.

8. Welke end-game raid ervaring heb je? Graag ALLE raidervaring vermelden, zelfs van WoW-Vanilla.
Wow-Vanilla:
Molten Core  Full
Black wing lair  till 5th boss
AQ 40  till twins
AQ 20  Full
ZG  Full
Naxx  None
Onyxia  Full

The Burning Crusade:
Karazhan  Full
Gruul  Full
Maggy  Full
SSC  Full
TK  Full
MH  Full
BT  Full
SWP  First 3 bosses

Wrath of the lich king:
Naxx (10 & 25)  Full
OS (10 & 25)  Twilight vanquisher & Off the Nightfall
Maly (10 & 25)  Full
Ulduar (10 & 25)  Full
ToC (10 & 25)  Full
ToC (10 & 25 Heroic)  10 Full
ICC (10 & 25)  10 Full, 25 11/12
ICC (10 & 25 Heroic) 10 only Gunship, 25 None

9. Heb je Ventrilo, Omen en BigWigs/DBM? Heb je een mic en doet deze het ook?
Ventrilo --> Check
Omen --> Check
DBM heb ik niet --> Gebruik Raidwatch 2 dit is een verbeterde versie van DBM.

10. Heb je een goede internetverbinding?
Mijn pc en internetverbinding zijn goed.

11. Wat vind je leuk aan je class en wat vind je een uitdaging van je class? Graag onderbouwen waarom je juist voor deze raiding talents heb gekozen. (Note: Graag geen antwoorden zoals "omdat het de beste is")
Ik speel sinds kort Disc, voorheen ben ik altijd al Holy geweest. Ik applyde voor luci met me hunter, die werd gedeclined maar mijn priest was welkom (ik had craftgear etc) ik moest mezelf shielden en volhealen op 1e boss BT voordat we de bubble vernietigde anders werd ik ge1shot. Maar goed ik ben heel lang Holy geweest en ik vond al snel mijn plekje tussen de rest van de healers. paar weken terug begonnen we aan de Lich King, Disc is overpowered op dat gevecht, dus besloot ik het te proberen. Het is een hele andere kant van healen wat het interresant maakte. Het is leuk omdat het anders is, ik zeg niet dat het beter is maar wel anders en daarom leuk. Ik ben sindsdien niet meer teruggespect. Glyphs veranderd naar penance (altijd op CD gebruik je dus regelmatig) Flash heal (spammable) en power word shield (dmg prevente is disc priest zijn ding).

Wat ik leuk vind aan mijn class is wanneer er verkeerde pulls of belachelijke situaties zich voordoen om het dan te redden en alles te downen. Ik zei tegen een maatje van me aan het begin van Wotlk "ik ga shadow op 80". ik was als 1e priest 80 maar miste healen gewoon :s diep triest maar healen is mijn ding bounce

12. Ben je bereid om te respeccen voor raid progression? Welke dualspec heb je en hoe goed is je gear van deze spec?:
Dualspec - Shadow - Gear ICC
Ik ben bereid te respeccen wat duidelijk werd uit mijn antwoord bij de vorige vraag.

13. Op welke manier ga je iets toevoegen aan lowlanders?
Met oog op 2x 10 man raids en het feit dat er nog geen disc priest (als main) in The Lowlanders zit ben ik volgens mij op statsgebied een aanvulling.
Ook ben ik een speler die dezelfde idealen heeft als het gaat om gedrag gedurende raids en instelling van guildprogressie.

14. Heb je vrienden in Lowlanders, zo ja wie?
Allemaal!!!

15. Omschrijf jezelf als speler:
Ik pak tacts snel op.
Chatslut.
Fanatiek.

16. Vertel een grap (better be funny!)
Nock nock joke? I love you
Back to top Go down
https://the-lowlanders.forumotion.com
 
VOORBEELD - Apply - Bekijk deze eerst
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Feral/resto druid
» Eotaur apply
» apply Terrorhunter
» Apply Silenceecho
» apply tuxeda

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
The Lowlanders :: Nieuwe Members :: Want to join The Lowlanders-
Jump to: